Bahrajnská média

Daily Tribune (DT News – News of Bahrain, صحيفة تريبيون), zpravodajský web píšící anglicky

Gulf Daily News (جريدة غلف ديلي نيوز), web, součást mediální skupiny Al-Hilal, píšící anglicky

Bahrain News Agency (BNA, وكالة انباء البحرين, česky: Bahrajnská tisková kancelář), oficiální státní tisková kancelář píšící arabsky, anglicky a francouzsky

Bahrain Mirror (مرآة البحرين, česky: Bahrajnské zrcadlo), opoziční zpravodajský web píšící anglicky a arabsky

Achbar Al-Chalídž (Akhbar Al Khaleej, أخبار الخليج, česky: Zprávy ze Zálivu), web provládních novin, součást mediální skupiny Al-Hilal, píšící arabsky

Al-Ajám (الأيام, česky: Dny), zpravodajský web liberálních provládních novin píšící arabsky

Al-Bilad (البلاد, česky: Země), web provládních novin píšící arabsky

Al-Wasat (الوسط, česky: Střed), web nezávislých novin píšící arabsky

Al-Watan (الوطن, česky: Vlast), web provládních novin píšící arabsky