Dnes, dva týdny před volbami do 19. Knesetu, začíná v Izraeli vysílání předvolebních reklam v rozhlase a televizi.
Kampaň zahajuje vysílání volebních příspěvků strany Am Šalem (Am Shalem, Celý národ, עם שלם) rabiho Chajma Amsalema (Haim Amsalem). Pořadí vysílání reklam jednotlivých stran bylo určeno losem.
Kampaň v rozhlase a televizi bude trvat 11 dní, přičemž z kandidátek má k dispozici 7 minut v televizi a 15 v rozhlase. Strany, které již mají poslance získávají navíc 2 minuty v televizi a 4 minuty v rádiu za každého poslance. Kandidátka Likud–Bejtenu tak bude mít nejdelší čas – celých 91 minut. Kadima, která byla na počátku 18. Knesetu nejsilnější stranou, ale následně utrpěla odchodem řady poslanců, bude mít 49 minut. Strana práce (Avoda) 23 minut. Nové strany, jako je Ješ Atid (Existuje budoucnost, יש עתיד) Jaira Lapida a HaTnua (Pohyb, התנועה) Cipi Livni mají k dispozici standardních 7 minut v televizi.
Pokračovat ve čtení “V Izraeli začíná předvolební kampaň v rozhlase a televizi” »